[debian-users:56512] Re: 地デジチューナーハードウェア

To: debian-ML

北島と申します。
Hello.

おそらく「理論上は」PT3を使って然るべきプログラムを書けばできると思いますが、日本ではまもなく違法行為になります。
Your project( view digital TV via Debian PC ) is possible by PT3 and
appropriate software, but, "PT3 and appropriate software" can disable
copyright protection system, so in Japanese law your project will be
illegal soon.

--
北島 哲郎(きたじま・てつろう)
e-mail: tetsuro@xxxxxxxxxxxx