Re: bug(1)

鍋谷です。

From: Masayuki HATTA <masayuki-h@xxxxxxxxxxxxxxx>
Date: Sat, 7 Nov 1998 00:21:01 +0900

> 八田(ま)です。
>
> nabetani> > DESCRIPTION
> nabetani> >        bug  will figure out what the current version of the pack-
> nabetani> >        age with the bug is on your system. If the package is  not
> nabetani> >        installed then a generic bug report will be generated.

> [...]

随分よくなってますね(あの原文では、日本語に翻訳しにくいですし)。
原文の方も上のように変更できればよいのですが。

# これは、もうしばらく考えさせてください。

大阪大学理学研究科物理学専攻 博士後期課程1年 大坪研究室(06-850-5346)
         鍋谷 栄展      nabetani@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx