Re: doc/books.wml (1.42 -> 1.45)

杉山です。

On Mon, 25 Sep 2006 02:19:45 +0900, SUGIYAMA Tomoaki wrote:
> [...]

> PART3 - Administration of the system
> PART4 - Advanced operations

>  This book is divided into four parts: basic concepts, management of
>  GNU/Linux, advanced system administration and operation. (Each chapter
>  explains in depth the features of the operating system.)
 (snip)
> (advanced system administration and operation ではなくて
> administration of the system and advanced operations?)

書籍の紹介ページや http://www.debian.org/doc/books.pt.html を確認して
みたところ,どちらかというと

 This book is divided into four parts: Basic concepts, Management of
 GNU/Linux, Administration of the system and Advanced operations.

のようなので,修正してもらうべくメールを送ろうとしたのですが,
http://lists.debian.org/debian-www/2006/08/msg00227.html を見ると
作者自身が投稿した英語の文章をそのまま使用しているようです。

というわけで,間違っているような,いないような微妙な感じなので
とりあえずメールするのは止めました。

--
杉山友章